Usch på mig

Usch, jag är så himla dålig på att blogga. Förlåt. Jag har extremt lätt att glömma av saker och det hände med bloggandet, jag glömde av det. Om en timme är det 1 dag tills jag måste upp tidigt på morgonen och gå till skolan. Fan. Varför kan jag inte bara utbilda mig till översättare, sitta hemma hela livet och bara gå ut när jag ska köpa mat. Jag är så jävla less på skolan. Jag orkar verkligen inte med det efter mitt nästan 4 månader långa sommarlov. Det har varit så skönt. Jag vet inte ens om jag kommer få vänner på den nya skolan. Fan jag som bara vill sitta hemma varför gör jag såhär mot mig själv. Varför inte online utbildning istället? Jag har 1 vän i Göteborg. Han räcker. Hade 2 vänner men han flyttade till japan i 10 månader den jäveln, tur att han är modig iallafall. Jag behöver inte vänner jag klarar mig bra själv. Okej Lina, ta det lunt. Gå till skolan, utbilda dig. Du behöver inte behöva ha vänner i skolan du klarar dig ensam, längst bak i klassen med musik i öronen och ett ritblock. Jag är så nervös inför skolan att jag inte kan leva typ. Det ända jag gör är tänker på skolan. Hur det kommer vara. Kommer det ordna sig? Hoppas verkligen inte att det kommer vara såna på skolan som gått i samma klass förr och känner varandra sen innan. Då dör jag verkligen. Hoppas det är en enstaka ensam tjej eller kille som vill vara med mig. Jag är ju ändå lite cool. 
 
Iallafall, mitt löshår kom igår. Eller var det förrgår? Aja, jag är väldigt snygg i långt hår iallafall. Tur att det var rätt färg. Matchar mitt hår perfekt. Imårgon ska jag vakna tidigt för att vänja min kropp att vakna i tid och så ska jag ta tid hur länge jag tar på mig att sminka mig och fixa håret så jag får någon inblick på hur tidigt jag måste vakna. Vad ska jag ha på mig? Hoppas det inte är för varmt. Jag kan ju inte ha något som visar mina armar eller ben, allt måste vara täckt. Kommer svimma av hetta lol. Förr kunde jag till och med ha kjol, vad modig! Jag känner att jag snart kommer bryta på mitten. Hoppas att inget går åt helvete i skolan. Var ska jag gå? Vad ska jag göra? Jag kan inte hjälpa det. Jag måste dit. Tyvärr. Jag har slösat bort ett sommarlov, igen. Jag som hade nästan 4 månader på mig att förbereda mig. Hur ska jag klara detta utan mamma. Jag bara måste annars försvinner han. Och jag med.
Allmänt | |
Upp