PMS

Pms. Vad mer behöver jag skriva. Hade nog den mest konstiga pms jag någonsin haft idag. Jag grät över allt. Mest bara lyckotårar som när min pojkvän sa gulliga saker åt mig. När han insåg att jag inte grät av lycka så började han smöra med massor extremt cheesy saker så jag bara grät mer och mer. Sen gick han ut och plockade blommor och ni skulle bara veta vilket känslosamt anfall jag fick. Skartt och tårar. Jag skrattar ofta när jag gråter vilket gör att man inte kan ta mig så jätte seriöst. Men nog om pms, hade faktiskt enså en helt okej dag igen. Var och handlade med min pappa och samlade lite Pokémons på vägen, haha. Fick faktiskt många rätt så sällsynta idag. Var sedan på en promenad med hunden och pojkvännen för att kläcka lite ägg på Pokémon Go men i min otur fick jag såklart bara en Pidgey och en Caterpie. Blev ju lite smått besviken. Satt också och spelade lite piano idag. Det blev mest bara ''säg en sång'' så spelade jag den. Inte så mycket klassisk musik då. Kan inte spela pop musik heller, är sämst på att komponera. Men måste säga att jag har förbättras på den senaste tiden. 
 
Jag har också insett ett nytt beroende. Jag är beroende av att kolla på ''hair bleaching fails'' på YouTube. Hoppas verkligen inte att jag är den ända, men det är så mysigt att se när alla verkligen tror att de kan gå från mörkbrunt hår till platina blont och sedan måste de stå ut med oranget hår. Haha, jag bara njuter när jag ser det. Är ju också beroende av bara YouTube. När jag har börjat kolla på YouTube kan jag inte sluta, beroendeframkallande. Bättre det än att vara beroende av rökning eller alkohol.
Ikväll ska jag nog ligga i sängen med pojkvännen och kolla på Pirates Of The Caribbean 2 eftersom vi ser om den serien. Jag var helt beroende av den serien när jag var liten. Jag och min kompis brukade lka pirater så ofta, haha. Minnen. 
 
Dagens låt:
Har lyssnat på coldplay sen jag var 5 år kanske, så länge jag minns. Skivor spelades på stereon hemma väldigt ofta och älskar alla låtar men min favorit låt är nog Talk, X and Y och alla andra sånger de har förutom de helt nyaste låterna de har för jag har lite blandade känslor om dem. Men somsagt jag älskar alla låtar. Hurts Like Heaven är bara en viktig låt för mig. 
 
Allmänt | |
Upp