konstiga pizzavanor

Hejsan. Är super trött. Som vanligt. Och. Jag. Kan. Inte. Andas. Jävla. Pizza.
Ne men idag har inte heller hänt så mycket, känns så onödigt att skriva blogg när det inte händer något i ens liv just nu men aja. Försöker verkligen skriva något varje dag eftresom att jag har överdrivet mycket fritid. Well, well. Jag hade en extremt jobbig natt. Allt böejade bara med att Markus sa att jag inte ska ge han falska förhoppningar och min PMS bara gjorde mig storgråta i säkert 1 timme. Efter att jag gråtit över det insåg jag att jag måste lämna min mamma i Finland snart och jag bara inte klarade av att ta det utan att storgråta en timma till. Jag bara tycker så himla synd om min mamma som faktiskt är ledsen att jag inte är hemma så mycket mer. Hon tänker på mig hela tiden har hon sagt. Vi är bara otroligt nära varandra, har alltid varit det. Jag var väldigt mammig när jag var yngre liksom. När mamma skulle gå upp på scenen så gick jag med och stog bredvid henne. När mamma gick till en annan hylla i matbutiken och jag inte följde med så fick jag panik för att mamma inte stog bredvid mig mer. Mamma är bara så himla viktig för mig. 
 
Jag vaknade denna morgonen och kände att jag typ inte kunde öppna ögonen, thanks to my puffy eyes och jag blev fan rädd att jag hade fått någon allergis reaktion. Jag kom iallafall upp ur sängen riktigt snabbt. Har nog typ legat i sängen och spelat candy crush hela dagen idag för vi fick en grej så att man har oändligt liv i typ 3 timmar så vi ba låg och spelade. Åt sedan pizza. Jag behöver nog inte ens förklara hur gott det var. Jag har craveat pizza så himla mycket på senaste och när jag höll i pizza kartongen kände jag bara hur det vattnades i munnen. Jag kunde dock inte sluka hela pizzan, äter alltid bara ingredienserna och kanterna, inte bottnet. Jag blir extremt mobbad över mina pizza vanor också men har inte ens hållit på med det så länge, det bara började en dag när jag inte kände för att äta bottnet och nu kan jag inte äta bottnet alls. Bara jag som gör det? Stör mig också att nuförtidens pizzor inte har någon tomatsås alls och de smakar liksom inte alls tomatigt mer. JAG SOM ÄLSKAR DEN TOMATIGA SMAKEN. Aja, konstigt att jag ens cravear pizza när jag bara kan göra en sallad som innehåller ingredienser som jag ofta sätter på pizza. Smartare, hälsosammare, billigare och godare! 
 
Ikväll ska jag nog skjuta lite pilbåge på bakgården i hopp om att inga gäster (som är på min mammas och pappas kräftkalas) inte ser mig och vill säga hej. Det skulle bara vara pinsamt om de skulle stanna och kolla för varje gång någon kollar på mig när jag gör något failar jag hårt. 
 
Dagens låt: 
Tycker faktiskt denhär sången är ganska konstig, men jag älskar det. Något ger mig bara mycket energi och jag vill bara hoppa runt i mitt rum och sjunga med (vilket jag inte vågar göra men jag skulle om jag vågade). Lyssnat på Grimes låtar några år och tröttnar liksom inte. 
Allmänt | |
Upp