20 Faktan om mig

Hej igen. Är verkligen blogginspirerad och vill bara skriva någonting så tänkte göra en 20 fakta om mig bara för att få skriva lite mer om mig själv nu när jag precis börjat skriva på denna blogg. 
 
1. Jag är vegetarian och har varit det sen jag gick på lågstadiet! Blev vegetarian för att min mamma, bror och syster var vegetarianer. 
2. Jag har varit i över 30 länder.
3. Jag har 3 vänner som jag brukar vara med, ahaha. 
4. Jag har en leonberger/schäfer hund som heter Molli, som jag flyttat ifrån och jag har extrem valpfeber och planerar skaffa hund när jag fyller 18! 
5. Jag har flyttat ihop med min pojkvän och vi har bara varit ihop i 1 och ett halft år. Och vi hade en lång distans relation innan. 
6. Jag planerar flera tatueringar just nu och kan inte vänta på att jag får gadda mig! 
7. Jag älskar att rita och måla.
8. När jag är hemma i Finland är pasta med tomatsås det ända jag äter.
9. Jag hatar ljusgröna avokados. 
10. Ända anledningen min familj åker till London är för att se musikaler, min favorit musikal jag har sett i London är nog phantom Of The Opera och Billy Elliot!
11. Mitt favorit ämne i skolan är anatomi och svenska. Hatade dock båda lärarna. 
12. Jag är rädd för att öppna burkar som stått i kylskåpet för jag hatar att bli överraskad av mögel.
13. Jag kan inte skjuta längre än 40 meter med pilbåge, 12 åringar tävlar på 30 meters avstånd från tavlan vilket betyder att jag är lika svag som en 12 åring. 
14. Jag kan inte gå ut och gå med min hund på vintern för när hon ser en katt eller något och börjar springa glider jag med, haha, sad but true. 
15. Jag har haft alla hårfärger som finns. Alla regnbågsfärger och alla ''normala'' färger. Föddes blondhårig då.
16. Min mamma ville döpa mig till Alma, Kim och Viola. Innan jag blivit döpt än kallade min familj mig för Prusiluskan. 
17. Alla barnen i vår familj är tema döpta till karaktärer ur Emil I Lönneberga. 
18. Vi har inte ätit middag eller lunch idag eftersom att vi inte kommit på vad vi vill äta. Efter att jag skrivit detta inlägg blir det väl pasta med tomatsås, haha. 
19. Jag har 2 psycho ex pojkvänner!
20. När jag och min pojvän satt på varsin sida av östersjön satt vi i skype minst 7 timmar om dagen. Vi träffades också via skype. 
 
Det var alla faktan om mig och jag försökte verkligen klura ut några konstiga faktan om mig men jag är lite hjärndöd idag, hehe. 
 
Allmänt | |
Upp