Fredag 26.5-17

Ånger. 


Allt jag kännt idag har varit ånger. När jag ser mig själv i spegeln ser jag ingenting. Bara ånger. Jag ångrar att jag har låtit det gå så långt att det står - kg på vågen. Jag väger mig varje dag och går ut ur toaletten och tänker, "Idag ska jag inte äta någonting." Jag ångrar att jag äter endå. Jag kan inte sluta äta heller även om jag så gärna vill bara lämna maten ur mitt liv. 

Tråtts mina dagliga ångerskänslor har min dag varit okej. Var ensam hemma på dagen, passade på att äta något när ingen ser. Jag spelade nog dator hela dagen tror jag. Jag bara satt där, gjorde inget annat än förlorade på mitt spel. Mamma och jag pratade om min hemkomst. Ska bli skönt att få komma hem men gråter ändå varje kväll för att jag måste lämna Markus för att rädda vårar förhållande för tillfället. Jag vill stanna men han vill inte ha mig här. Men jag måste vara ärlig. Saknar hem. 

Jag saknar Frida. Jag saknar mamma. Jag saknar Ines. Jag saknar farmor. Jag saknar hundarna och hästlivet som jag och mamma pratade om att jag skulle ta tag i igen! Ska börja rida när jag blivit smalare. Det lovar jag. 
När jag kommer hem till finland ska jag ta dieten på allvar. Inga kolhydrater. Inga onödiga fetter. Vatten. Jag ska klara detta. Jag måste det. 

Allmänt | |
Upp