Kattjävel och vita nikes

Hej. Förlåt för oaktivt bloggande men har åkt hem från Finland till Sverige nu. Resan gick bra, allt var frid och fröjd men jag tycker inte opm att sitta i bil. Men, det var värt det. 
Min mamma och pappa sov över hos min pojkväns familj och sade hejdå åt dem idag. Om jag ska vara ärlig, önskade att jag bara kunde låtit tårarna spruta. Tror Markus mamma märkte att jag var lite ledsen så vi åkte och satte oss på ett konditori och jag åt kärleksmums. Gott. Sedan var jag och köpte skor på Allum (Nikes för 699 kr) för att mamma ville inte att jag skulle gå runt med mina smutsvita, håliga, vita vans. Hon blev väldigt sur när hon fick veta att jag tog med dem till sverige istället för mina hela par Vans. Hämtade också ut ett paket på Vallhamra Torg och är väldigt nöjd med tröjan. Köpte den på Wish, kanske 30 kr. Passar perfekt men materialet är väl vad man betalade för. Väntar in en annan tröja också som är min personliga favorit inom allt jag köpt. 
Kan äntligen sätta in bilder på min blogg nu. Redan börjat fota med min system kamera. Jag har massor fina bilder på min mobil som jag äntligen kan redigera på min dator! 
Är väldigt nöjd med skorna och kommer nog använda dem en heolo del. Tröjan var bara en kul grej, haha. Kommer nog också använda tröjan flitigt. Är inte jätte nöjd med bilderna på skorna men solen gick i moln just då när jag tog bilden. Synd. Men aja, man kan inte alltid vara nöjd. Ska skaffa något bra redigerings program inom kort också, vet inte riktigt vilket än men något som man kan redigera bilder på och rita eftersom att jag har en drawing tablet som jag kan sitta och rita på. Men den använder jag mest för att jag är väldigt begåvad på ett spel, OSU!. Men nu ska jag nog gå och fixa håret med silverschampoo och raka benen! Senare ikväll ska jag nog bara träna och kanske gå ut och fånga lite Pokémons men måste nog skaffa lite bollar idag. Förresten, fick en Slowpoke idag när vi var i Lerum och plockade upp Markus lillasyster från skolan! Blev jätte glad, han är ju så himla söt. 
 
Allmänt | |
Upp