Jag..

..Älskar att vara med min pojkvän. Iallafall att ligga i sängen och bara mysa med våra favorit chips, dip, kola och en töntig film eller bra serie.
 
..Är rädd för att bli inlåst. Ända sen jag var liten har varit rädd för att bli inlåst i hiss eller toalett eftersom att jag blev inlåst i en toalett en gång. Min farmor och mormor är också livrädda för att åka hiss eller låsa toa dörren efter sig så jag tror det går i släkten. 
 
..Är bra på att få ovänner. Jag vet inte vad jag gör fel men någonting får alla att gå imot mig. 
 
..Är dålig på att prata med folk. Jag är nog världens segaste på att prata, har svårt att komma på saker att säga när jag ska prata med min syster. Normalt? 
 
..Är lycklig när jag kommer hem från skolan på en fredag och bara lägger mig ner i sängen och kollar på youtube med en kolaflaska och godis. 
 
..Är olycklig om jag ser någon på stan som är typ handikappad eller sitter ensam på ett kafé. Jag vill bara gå fram till dem och gråta och ge dem en kram och en påse godis och kanske till och med mitt nummer så att vi kan bli bästa väner och hen inte måste vara ensam mer. 
 
Allmänt | |
Upp