Bara Lina

Hej!
Jag heter Lina och jag har bestämt mig att skapa en ny blogg (som jag hoppas inte kommer vara oupdaterad). Jag har alltid varit en sådan person som gjort flera bloggar men inte varit nöjd med innehållet och startat om igen, men nu efter en liten paus av bloggandet har jag blivit mer eller mindre inspirerad av min mamma som precis har börjat blogga och jag kan inte stå emot längre. Mina bloggar har alltid varit lösenords skyddade men nu tar jag det stora steget och har en offentlig blogg. 
 
Nu antar jag att det är dags att berätta lite om sig själv, jag är Lina, bara Lina på sjutton vårar. Jag har blont hår, blåa ögon, rosiga kinder och har precis flyttat från en liten håla i Finland som heter Sibbo till storstaden Göteborg, eller snarare, utanför storstaden Göteborg. Jag bor i Partille, en kommun som ligger 10 minuter med buss till Göteborg centrum! Jag är nöjd med flytten då jag får bo med min pojkvän på heltid nu men är dock ångestfylld och nervös för att jag ska börja på en ny skola och studera barn och fritids porgammet på Burgårdens Gymnasium som ligger mellan Scandinavium och Ullevi. 
Jag är inte bara nyinflyttad utan också en drömmande musikfantast. Just nu är det mest filmmusik jag är intresserad av och sitter en hel del och spelar sånger jag funnit intresse för på piano. Jag har alltid älskat klassisk musik då min pappa är tenor i en stor kör i Helsingfors och jag har hört mycket klassisk musik hemma på stereon. Pianospelet har alltid varit mitt största intresse sedan jag började spela Imse Vimse Spindel på piano när jag var ett litet barn och jag drömmer om att få spela på scen (vilket jag aldrig kommer åstadskomma p.ga. min scenskräck, haha). Jag tycker också om hästar och har ridit sen jag var fyra år. Just nu söker jag efter den perfekta medryttarhästen och har inte än hittat den efter ett par provridiningar. Jag spelar också (helt för mycket) datorspel. Jag spelar med League Of Legends just nu men ibland sitter jag även och spelar CS:GO, OSU! och Blade And Soul. 
 
På denna bloggen kommer jag skriva mycket om min vardag, mina tankar och funderingar. Jag ska försöka att inte dela allt för mycket av mitt eget privatliv, haha.
Allmänt | |
Upp